Умови надання гарантії

1.Гарантійний ремонт обладнання проводиться за умови пред'явлення клієнтом повністю заповненого гарантійного талона.
2.Доставка обладнання, який підлягає гарантійному ремонту, в сервісну службу здійснюється клієнтом самостійно і за свій рахунок, якщо інше не обумовлено в додаткових письмових угодах.
3.Гарантійние зобов'язання не поширюються на матеріали і деталі, які вважаються матеріалами, що витрачаються в процесі експлуатації.

Умови переривання гарантійних зобов'язань
Гарантійні зобов'язання можуть бути перервані в наступних випадках:
1.Несоответствіе серійного номера висунутого на гарантійне обслуговування обладнання серійним номером, вказаним у інформаційному та / або інших письмових угодах.
2.Наличие явних чи прихованих механічних пошкоджень обладнання, викликаних порушенням правил транспортування, зберігання або експлуатації.
3.Виявленіе в процесі ремонту невідповідність Правил та умов експлуатації, що пред'являються до обладнання даного типу.
4.Поврежденіе контрольних етикеток і пломб (якщо такі є).
5. Наявність всередині корпусу обладнання сторонніх предметів, незалежно від їх природи, якщо можливість подібного не обумовлена ​​в технічній документації та Інструкції по експлуатації.
6.Отказ обладнання, викликаний впливом факторів непереборної сили та / або діями третіх осіб.
7.Установка і запуск обладнання несертифікованим персоналом, у випадках, коли участь при установці і запуску кваліфікованого персоналу прямо обумовлено в технічній документації або інших письмових угодах.